2013. december 9., hétfő

One Direction és a vámpírvadász 2.

Jó reggelt/napot/estét skacok!
Örömmel jelentem be, hogy lesz második része a blognak, már nagyon előre haladtam vele és 2014 január-február környékén várható lesz :) Misztikus és elég sok elvont jelenetet fog tartalmazni.
Ha bármilyen kérdése/vagy kérése/ van valakinek, akkor nyugodtan írja meg ide, vagy az elérhetőségeim közül valahova.
Remélem jól fog sikerülni és annyit elmondanék vele kapcsolatban, hogy ha nem is nagyon emlékszik valaki az első részére, vagy nem olvasta, akkoris egy teljesen külön, egyedülálló történetként lehet majd olvasni, bő magyarázattal, hogy amint említettem, aki az elsőt nem olvasta, az a másodiknak is simán neki kezdhet.
Egy kérdésem volna:

Mit szóltok, hogy jön újabb rész?

U.i.: Harry visszatér :3 Azért ám nem tervezek szappanoperát csinálni. Eddel is,  meghal és vagy tízszer újra éled, ugye az első rész alapján >< De nem mondhatok semmit, kussolnom kéne.... *belakatolja a száját, eldobja a kulcsot*

-Cat.xoxo

12 megjegyzés:

  1. Én nagyon várom már! :DDD *-* xoxo

    VálaszTörlés
  2. El sem tudom mondani,mennyire örülök neki,hogy lesz 2. rész. Már alig várom,hogy január vagy február legyen. Légyszi,próbáld hozni minél előbb!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jujj, nagyon örülök neki:)) Sietek vele amennyire tudok:)
      -Cat.xoxo

      Törlés
  3. azt a mindenit*-* uu akkor januartol lesz a 2.? ;) de jo *-* egyik kedvenc blogom��

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm:) remélhetőleg addigra kész lesz:) igyekszek vele:D

      Törlés
  4. Nagyon varom !!!! Kivancsi vagyok hogy Harry hogy ter vissza a halalbol :) lesznek uj szereplok???

    U.I: mi van a masik blogoddal?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jujj, de örülök neki:)) igen, lesznek, így sacc per kábé három négy is, de sok mnden az előző történetre mutat vissza, jó pár szereplővel egyetemben:)
      U.i.: melyikkel? Nagyon nincs időm rájuk, most is nagy kőbe vágtam a fejszémet ezzel:) de ha a Jóslatok hálójábanra gondolsz, annak nem sokára kész a következő része:)
      -Cat.xoxo

      Törlés
  5. Úristen ez most nagyon jó imádom a blogod és áhhww ez az már várom.....Ne habozz vissza kell majd olvasnom mert már el felejtettem mi volt a vége... Amúgy meg pusz pusz Bridget xoxox <3

    ui:Siess vele.....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi:)) Ohh, nekem is el kell olvasnom még egyszer. Csodállak hogy van hozzá energiád*o* :))

      U.i.:Sietek:))

      -Cat.xoxo

      Törlés
  6. Szia! En most ertem ennek a blogodnak a vegere es nagyon nagyon szeretnem a 2.reszt *--------* aww imadtam benne mindent! A vegen ugy sirtam hogy azt nemtudom leirni...! Lisa es Harry meghaltak egyutt es ahh...! Csodas! Szoval ezzel csak annyit szeretnek elmondani hogy. Szuper iro vagy es nagyon nagyon imadlak!! Puszi: Virag:*

    VálaszTörlés
  7. Szia, nagyon szépen köszönöm és örülök hogy sikerült ilyen érzelmeket kiváltanom:) Remélem a másdik is ilyen jól sikerült:D
    -Cat.xoxo

    VálaszTörlés