2013. december 20., péntek

One Direction és a vámpírvadász 2. ~ Blog Trailer


10 megjegyzés:

  1. Ó istenem ez rohadt joooo!!!! Most már kapisgálom a történetet és alig várom már az első részt!!! Huuuu rohadt izgii!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm:) Ez az első trailer amit csináltam, úgyhogy nem az igazi, de igyekeztem nagyjából helyretenni a lényegét:D
      -Cat.xoxo

      Törlés
  2. Én is már sejtem miről fog szólni. És biztos nagyon izgi lesz. Nagyon jó lett ez a trailer,mégjobban felfokozta a várakozásom a blogra. Már alig várom a történetet!!!

    VálaszTörlés
  3. Szia:) Ez nagyon jó imádom a blogod. Tegnap előtt találtam és nem bírtam leálni az olvasással. Remélem hamar hozod az első részt. Nagyon jól írsz :) SIESS!!:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, köszönöm szépen:D Sietek vele, remélem végzek vele februárig, ha nem, akkor is az első rész felkerül és fokozatosan készül:)
      -Cat.xoxo

      Törlés
  4. Jézús nagyon jó lett...Gratula :)) És már nagyjából fogom tudni miről lesz szóóó....

    VálaszTörlés
  5. Ma olvastam el az egész történetet nagyon tetszet és már egy csomo 1D t. olvastam de ez az egyik ami jò várom a 2. :D !!!!

    VálaszTörlés