2013. augusztus 12., hétfő

Köszönetnyilvánítás, apró kulisszatitkok

Tyűha, hát ide is eljutottunk, eszméletlen.. Nem fogok sírni, na jó, miután megírtam a történet végét nekem is kellett nagyon sírni, főleg a kommentek után. Akkor végem volt... 
Eredetileg nem itt lett volna vége, sokkal tovább tartott volna, és nem hal meg se Harry, se Lisa. Hanem Lisa Zaynnel jön össze, Harry meg Zoéval, Louis Suzieval, Patty Liammel és Nina meg Niallel, de az egy hosszabb változata lett volna, így 4 évadra tippelnék. De azzal az volt a helyzet, hogy így Lisából kurvát csináltam volna, mert a két fiú között vergődött volna kicsit, aztán ment volna vígaszra lelni Niallhöz, de rá kellett jönnöm, hogy ez így kicsit sok(k) lenne, meg viták akkor a barátnőivel, tiszta szappanoperát csináltam volna belőle, így elég volt az, mikor Ed visszatért a halálból xD Na de tényleg nagyon sok ötletem volt ezzel kapcsolatban, hogy hogy lehetne tovább.ne akarjátok megtudni mennyi változatát képzeltem el befejezésnek, mert először boldog véget akartam, de az 1 hét nyaralás alatt ezt kicsit átgondoltam, ha nem tettem volna meg, valószínűleg most Hawaiin nyaralnának Lisa, meg a srácok, Harry meg Lisa hátát kenegetné naptejjel, míg Niall kifosztja a bár koktéljait, meg rágcsáit..XDD A mostanit is lehetett volna még ragozni, tovább bonyolítani belemenni az apró lelki érzelmekbe. Hogy milyen érzés volt ez az egész teljes egészében. Emlékek rohanják meg mondjuk Zoét, amikor együtt pizzáztak a törzshelyükön, vagy egy buliba lógtak be és hogy ezt többé nem tehetik meg..nagyon szépen meg lehetett volna azt is írni, de akkor én ilyen Kata tavat nyitok, mert nem bírtam volna ki sírás nélkül, még így is eszembe jutnak, hogy mennyi megválaszolatlan kérdés maradt, mi lesz Lisa házával, ki gondozza az apja sírját, vagy mi történt a vadászokkal, de így a legjobb, ti is használjátok a fantáziátokat h mi történhetett;) Na, de térjünk a lényegre...
Nagyon szépen köszönöm a sok olvasómnak, hogy végig itt voltak, a sok kommentnek is eszméletlen hálás vagyok. Minden tökéletes volt itt, egyszerűen egy rossz dolgot sem tudnék említeni, ami ezzel a bloggal kapcsolatban volt. Köszönöm a három csodálatos barátnőmnek, akik mindig lelket öltöttek belém, meg ha nem is végig, de legalább olvasták valamennyire. 
Emlékszem arra a pillanatra, mikor az első résznél összegyűlt 4 komment, na ne tudjátok meg, én a házba végig ugráltam, meg visítoztam, anyu szerintem hülyének nézett, nem volt semmi xDD 
Ezt a blogot anyunak nem mutattam meg, de bármikor mikor kérdéssel fordultam hozzá, ő készséggel segített nekem, bár jó sokszor lecseszett a hülyeségeim miatt, de hálás vagyok érte, mert sokat tanulhattam tőle is.
Van néhány olvasó, aki majdnem, hogy mindig kommentelt, az ő nevük bevésődött a fejembe, vagy mi xD Meg az egyiket kicsit jobban is ismerem, na meg örülök neki, hogy megismertem sok embert ezáltal a blog által. Meg annyira jól esett, amikor megjelöltek facebookon és rám írtak, hogy mennyire tetszik nekik a blogom.
Csak, hogy tudjátok, ezzel nincs vége, ha ezzel a sztorival mégis így van, de addig is én tovább írok ám!! Nem búcsúzok, mert aki szereti az írásaim, az megkeresi a blogjaimat és tovább követheti fejlődésem :)) Hát akkor viszlát blog, imádtalak írni ^^
És végre elolvashatom a saját blogom, hogy eddig mit gyártottam xdd
Kritikát továbbra is lehet kérni, ugyanígy ide lesz kitéve!! :))
Köszönöm a sok oldalmegjelenítést, a sok feliratkozót, ami hatalmas számra duzzadt az idők során :)) Akkor ennyi voltam, juuuuuujjj *o* Hát akkor mijáúúúúúú nektek =^.^=
 (+18)ONE DIRECTION
1D.ÉDÖSS
PLEASE LIKE ME

6 megjegyzés:

  1. A Best Song Ever - nél találkozunk!:DDD

    VálaszTörlés
  2. Szerintem csodálatosan írsz,mindent részt legalább 8-szor olvastam el,mert annyira tetszettek és főleg ahogyan leírtad őket.:))))Remélem valahogyan elküldhetem az én blogom címét,mert sokat jelentene,ha TE mondanál véleményt róla.:))))remélem nem veszed tolakodásnak ezt:((Szia:)))))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm :)) Jesszus, dehogy tolakodás, részemről a megtiszteltetés :)) küld el a-mailbe: nyusszohh@gmail.com vagy akár az elérhetőségeim közül valahova :DD

      Törlés
  3. Ennek nagyon örülök és köszönöm:))))remélem jó lesz..:))))))))

    VálaszTörlés
  4. Bazd meg.... Tudod hogy hogy sírtam?? Olyan lehangoló volt az utolsót végig olvasni. És akkor kellet a barátnőmnek is hívnia hogy mit kell tanulni a sulihoz amikor épp sírtam. Már majdnem meghallota a hangomban a sírást. Csak egy kérdésre nem tudom a választ, amit csak te tudsz elmondani. Miért? Miért kell egy ilyen sad and?? Elmondod?? Mert nekem fogalmam sincs hogy miért csinálod ezt. Szerettem ahogy írtad ezt és remélem hogy a kövi blogod happy and lesz. Biztos hogy én már nem fogom bírni hogy a suli középpen elkezdjek bőgni amikor a blogodra gondolok. Nagyon megható meg minden... Csak épp arra számítottam hogy a csaj tovább él Harryvel és boldogan élnek míg világ a világ. (mivel halhatatlan a srác). Itt fogok maghalni mert ez szomorú, este sírni fogok és úgy fogok el aludni. Egyébként teljesen átéltem az egészet. És ha valami rosszat mondtam volna akkor bocsi csak nagyon jó és olyan lett volna mintha én is ott lettem volna, meg minden. Azért elmondom nagyon jó. Soha ne add fel az írást.
    Puszi. Flóra

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia:)
      Igen, tudom mennyire szomorú lett a vége és ugyebár én sem így terveztem, csak jött. Épp ezért kezdtem neki a második részének, hogy azért mégse legyen olyan befejezetlen. Én írás közben is bőgtem, még mindig emlékszem:) De hát ugye, mint Rómeó és Júlia sem lettek egymásié, így Harry és Lisa sem. Na de a következő rész sok mindent a feje tetejére állít, más szemszögből közelít:)
      Nem mondtál semmi rosszat, minden érzelmi kitörésed teljesen értettem, mert én is így éreztem.
      Nem szeretném feladni, csak kicsit most lassabban megy, de igyekszem:)

      Puszi:
      Cat.xoxo

      Törlés